The end is coming.

SKIT less, skrev ett fantastiskt jätte fint innehållsrikt bra blogg inlägg. MEN så finns vissa onödiga knappar på detta tanentbord som tar bort allt, precis allt hela sidan.

VILL även tillägga att jag ljög i sista inlägget. Kommer inte skriva mer eller mindre har ingen aning om när jag kommer skriva nästa gång.

Rubriken på inlägget syftar på min flytt, min storslagna flytt från Gävle till Lofsdalen. Hela 35 mil bort rakt ut i ingenstans med massa snö som jag absolut inte är van vid. Är en riktigt amatör på allt som har med vintersporter att göra, kom underfund med att jag inte ens äger ett par långkalsonger vid genomgång av garderob. Men som tur är så vet dom i sportbutikerna bäst om vad som behövs i egenligt dom 30 minus.
KOMMER sakna alla så fruktansvärt mycket som tur är har jag med mig Evelina som stöd, kompis och kollega upp i djupaste skogarna/bergena.

Helgen helgen helgen kommer bli så bra!
Lillebror fyller 17år på fredag och jag har inte köpt present än. Hockey på lördag med S, M, E, Mamma sedan blir det avskedsfest för Sara sedan krogen för fulla muggar lär passa på 2 helger kvar i staden gud glömde

Nu till någor helt annat.
Flera saker denna vecka har retat mig så kompiöst.

För det första kvällens avsnitt av Insider, jag tänkte på det i början med Bianca och hennes 10åriga dotter (felsägning av Aschberg) Staten/Socialen borde brännas, avskaffas ja i princip vad som helst. Vad tänker man med när några dagar tidigare en 20 årig man dött här i Gävle av nedkylning, vad gör då inte en 10 månaders bebis och dess mamma. Jag skulle vilja se Socarbetarna sova EN natt ute i kylan. Ge dom det förslaget, fixar dom det fine låt dom sova ute men inte ett enda klagomål på hela natten. 

Det andra jag stör mig på är alla dessa bloggar där osmakliga och inte speciellt stilfulla tjejer lägger ut bilder på "dagens outfit" visst tjejer ni tycker säkert ni är jättefina och ni får gärna göra som ni vill. Men jag mår illa så fort jag ser en bild på en tjej i ett par jeans från monki och en tröja från HM (aftonbladet sofie rekommenderar) och ett par skor från asos.

SVERIGES politiker, följ Danmarks exempel då dom satt upp stängsel runt en park och låste in alkholisterna och lät dom göra vad dom vill. Man vill inte bli påflugen av en arg full gubbe som fortfarande har gårdagens mat i skägget.

Nu till något bättre något jag tycker om något som fått mig tänkte lite LJUSARE

Jag ska flytta till en ljusare by (snön)
Jag kommer få jobba häcken av mig
Jag kommer ha skit roligt
Jag kommer börja träna. Dom har gym på hotellet gissa om jag kommer utnyttja det, vad annars ska jag göra studera snö?

KRAMPUSS


Här kommer jag BO   min nya        Dessa ska jag stylta omkring i                  

Lofsdalen                   Min  nya FANTASTISKA telefon          Mina nya pjuks          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0