Long time Ago

Nu var det allt länge sedan bloggen uppdaterades. Men vad gör det blir ju lite mer att skriva om då.
Förra helgen kom min älskade L hem och vi var ut tillsammans både fredagen och lördagen.
Det var så mysigt där på bocken i mörkret och värmen

Veckan flöt på som vanligt. Har handlat vår/sommarkläder nu och ingen är lyckligare än jag att värmen kommit till kalla Gävle igen. Varje morgon väcks jag av att solen lyser in rätt i ansiktet på mig. Och det är ganska tidigt det så inte mycket sova om mornarna.

Valborg var som vanligt som en helt vanlig kväll. Åt middag hemma hos Sara i hennes underbara lägenhet för att sen åka ner till premiären av berggrenska vilket var mycket trevligt då stället var helt toppen och musiken med men känner att 45 minuter är en lång tid när dom bjuder på vitlökskorv och sedan inte kunna köpa sig en drink på 45 minuter. Annars var stället nog i särklass bättre än bocken då storleken och läget var bättre.
Har hela veckan sagt att på valborg går jag INTE ut på krogen men nog hamnade man på heartbreak i alla fall. Sara var som en uppskruvad kanin och jag som en strandad val och orkade absolut ingenting... :)

Och IMORGON kommer min älskade prins hem igen.... för ALLTID. Ingen är lyckligare och ingen kan bli lyckligare. Vi ska spela gitarr och gå ut på lördagen med Johan och Sara. Kan bli roligt (kommer bli roligt)
Ska ordna en liten mysi pys överraskning åt honom imorgon i alla fall.. hoppas den blir bra

Tjenixen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0