Sova?

Kan verkligen inte sova, vet inte riktigt varför men så kan det vara ibland.
Hörde en låt idag inte en ny precis men en bra. När jag hörde den började jag tänka på avstånd mellan kärestan.
Han hemma hon i New York linus vet nog vilken det är. :) Han ska ju bestämt göra som honom en vacker dag (betala räkningarna med gitarren) Vi får se hur det blir med det.

Nu hänger den fantastiska balklänningen här i alla fall. Ska ta en snygg bild och lägga upp så ni får se den!
Lov lov lov lov. I Gävle finns nog absolut ingenting att göra under ett lov.
Imorgon är det pengar på kontot igen och det känns gudomligt skönt. Synd bara att dom försvinner ungefär lika fort då jag ska iväg och STORhandla mat. Hoppas mamma och micke kan köra mig ;P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0