Skoldag och planering av bal?

Ännu en ny dag i skolan. Snart är det ju slut och nog kommer man sakna det alltid..
Idag var den stora dagen då balbiljetterna började säljas, roligt nog är pengarna snart slut då det är mitten av månaden men vill man gå löser man det ändå.
Längtar som sjutton, klä upp sig i en vacker klänning fixa håret och bli sminkad. Hade en sån himla tur att jag fick tid på make up store samma dag som balen. Slipper man sminka sig själv :)
Klänningen jag hittat är fantastisk men ska nog sy upp en själv eller linus mamma rättare sagt. En grön vill ha en ganska enkel inte en massa pärlor.

Aktieprovet vi hade idag hade jag lika gärna kunna struntat i. 5stycken A4 sidor jag skrev på ungefär 4 stycken då första sidan jag helt missat att vi ens skulle ha. Vi får väl se om man lyckas sänka sig till g istället för vg i det ämnet nu. Hope not. 

Imorgon blir det plugga en massa internationell ekonomi och fika med klasskamraterna och försöka hjälpa och få lite hjälp av dom.

Inatt var det lika tomt i sängen då Linus inte låg där brevid, börjar vänja mig men det känns tufft.
MEN vi ska ju i alla fall på KISS snart :)



image2

Jag & Prinsen kramas :)


image3


Är detta min studentklänning? Hittade den på asos.com och älskar den fin form och trekvarts ärmar det gillar jag och underbart tyg. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på dig och Linus..synd att den är lite oskarp!
Sitter vid datorn och tittar på balklänningar..olika modeller och färger så vi skall nog hitta något riktigt fin till Dig :)

2008-03-11 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0