Saknad, plugg, studentklänning och skola imorgon

Har tillbringat ungefär 4 timmar vid datorn och gjort vad? Absolut ingenting skrivit lite skolarbeten, tittat lite på facebook där det aldrig händer något och pratat med min prins.
Just nu tänkte jag kika lite på studentklänningar orkar inte skriva en rad till om filosofi. Studentklänningen är ju faktiskt väldigt viktigt så varför inte börja planera redan nu. Lika balklänningen, och alla fester prov och arbeten känns som att tiden aldrig kommer räcka till för att inte tala om pengarna.
Imorgon lär man gå upp så där onaturligt tidigt igen, har haft lov och sen varit hemma en vecka pga opererad blindtarm kanske därför det känns konstigt nu när dagarna inte börjat förrän vid 12 då man går upp och helt plötsligt ska man sitta i skolan halv 9 och lyssna på ett föredrag om jämställdhet, snälla nån.
Var på puben med mamma igår och kom hem till en tom säng kändes riktigt jobbigt nu när man inte sovit själv påp 2½år men lär prinsen iväg och jobba så lär han. Så nu blir det det jag vill äta och det jag vill göra i 4 månader frågan är om det känns bra eller dåligt?

Tillbaka till studentklänning, ska den vara jättekort lagomt kort eller lång Kritvit eller äggskalsfärgad eller kanske beige? Rosetter eller armar? Och det tråkiga är att ingen har nästan börjat med vita klänningar än. För tidigt men sen säger det ju bara poss så är alla borta. Här är en bild på en vit klänning jag har men aldrig använt, vet inte om den passar riktigt?


Kommentarer
Postat av: Linus

jasså ska käka mycket fisk nu ne int ejag e hemma :P

2008-03-10 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0