Så mycket

Har kommit underfund med att just nu är det väldigt mycket. Jag har en hel lista med saker som ska göras och den blir inte kortare ju mer tiden närmar sig skolans slut mm
1 Alla PROV?
2 Körkortet
3 Jobb
4 Linus är inte hemma :/
5 Sjuk till och från
6 Fixa balklänning + studentklänning

Men det brukar ju alltid lösa sig så det gör nog det den här gången också :)
Idag har jag sökt jobb, tänker inte säga mer då brukar det gå åt pipsvängen men hoppas jag får det verkligen något jag kan tänka mig göra.
Pratade med Linus för en stund sedan han var vl inte så jätte glad över sitt nya jobb men vad gör man inte för pengar.

Är och hälsar på mammsen nu en sväng sen bär det hemåt, josefine ska nog sova hos mig inatt kan bli roligt!
På lördag är det även 20års kalas för Sara,  undrar vad man ska köpa och vad man ska ha på sig tro?

image5

Jag & Josefin, lägg märke till mina vackra gamla glasses, så glad för mina svarta fina ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gumman!
På lördag går vi på stan och kollar på tyg till din balkänning, det ser jag fram emot, kanske kan vi ta en fika också.Krya på dej nu Sanna och ta det lugnt,vi ses snart.
Kramar från Annelie

2008-03-12 @ 23:54:36
Postat av: Mamma

Klänningen du provade igår är helt underbar..Du såg ut som en dröm :)Linus kommer att känna sig riktigt stolt på balen!

2008-03-14 @ 09:34:49
Postat av: Linus

Va kul att du äntligen hittade en klänning love :)
lite tråkigt att vara utan dig här borta. men tänk på va kul vi akn ha sen för pengarna. ellerhur:)
Strosa runt on the boulevards of ´New York right.
in the New york groove som Ace hade sagt.
hoppas du kryar på dig ... fin du va på bilden iaf ;)

2008-03-15 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0