Helgen

Helgen var riktigt bra. Sara fyllde 20år i torsdag förvisso men vi firade henne med buller och bång i lördags.
Blev några drinkar lite vin och nån cider och mer lyckat kunde det inte varit. Träffade en massa nya tjejer som alla var störtsköna några lite överföfriskade men annars toppenbrudar.
Och vart vi hamnade? Inte så svårt att lista ut för dom somkänner mig hangloose. Enda krogen i stan där man får vara precis som man vill utan att bli utittad (Goya).

Idag fick vi tillbaka aktieprovet, inte direkt vad jag hoppats på men g i alla fall. La all krut på internationella ekonomi provet då jag redan klarat ett aktieprov med glans ;)

Onsdag åter jobb efter nån veckas uppehåll då brynäs inte vet hur man åker på ett par skridskor och håller i en klubba, allra minst hur man gör mål men sånt är livet mer pengar till mig.

Imorgon ska jag köpa min dröm, en underbar balklänning min kära mor fann åt mig på blocket. Grön med massa pärlor och passade mig perfekt som en prinsessa. Linus kommer bli kär på nytt och jag kommer GLÄNSA.

På torsdag bär det iväg till Göteborg förhoppningsvis om mina kära föräldrar kan bestämma sig. Hälsa på släkten vilket var år och dar sedan och få träffa min prins igen då han kommer dit över påsk. Spännande han har aldrig träffat mina göteborgare till släktingar. Fast jag är inte orolig då dom är jättesnälla och goa.

Läge att köpa ett par tygskor också, hittat två ett par från HM för endast 98kr kan intekomma undan billigare och ett par från vagabond som däremot är söta och mer min stil för 350 inte farligt det heller. Tyvär fanns ingen bild på vagabondskorna men jag tror ni vet vilka jag menar när jag säger att det är dom med rosett på sidan :) Har även hittat min favoritsko designer. Tyvär är skornas pris i högsta klass men den dagen jag får råd den dagen är dom värd det. 

    image8
Vem skulle inte göra vad som helst för den här underbara skon som bara säger titta på mig!

Så linus älskling bara att börja spara för det här paret kostar skjortan ;) Saknar dig bye the way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0