Göteborg

Torsdagen började med väntan. Färden till Göteborg skulle gå av stapeln vid 12 men vi kom inteiväg förrän vid 16 tiden då linus redan gått i göteborg 1½timmer och skulle få göra det dom resterande 6 timmarna av bilfärd vi hade framför oss. Resan nergick bratog lite tid men när jag väl mötte min prins på centralstationen var det värt det, som jag saknat honom. Vi bodde hos Anette och Björn på Näset och det var underbart dom är så himla trevliga och snälla att vi kunde inte haft det bättre detvar ungefär som att bo på hotell som Linus sa när vi åt frukost första morgonen. Sedan kom Micke, Christoffer och mamma och hämtade oss då jag absolut ville till universeum där jag varit tidigare men älskar stället man blir som ett barn på nytt igen :)
Se blev det middag i Kullavik hos Mickes föräldrar och nått glas vin medans vi pratade om allt möjligt.
Påskafton blev minst sagt fullproppad. Jag har nog inte ätit så mkt mat på länge och gott var det. Wilma Anette och Björns hund (7 månader) helt underbar liten sak fick följamed mig och Linus på promenad ner till havet och vilket energiknippe.

Söndagen kom och det blev ju lite jobbigt då jag jag visste att snart skulle Linus tillbaka till Norge men han följde med hem i alla fall till Gävle och sov med mig och åkte 06.00 imorse och vi somnade vid halv 2 så inte mýcket sova för honom heller och en massa resande. En riktigt backpacker :P

Idag blir det en kolugn dag. Har lov och ska bara slappa och skriva lite uppsatser som ska inne efter lovet. Ska nog höra med damerna om dom är sugna på en fika ikväll.




Hittade en riktigt gammal bild på min prins tror inte att han vet att jag har den ens. :)

image10 ¨
Här kommer även en väldigt gammal bild på mig :) make up store sminkningen på turkost är nog inte riktigt min färg tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0