The sun

Nu skiner solen som aldrig förr. Hela 5 dagar med sol och en gnutta värme är mer än vad mankan önska sig efter en dyster och tråkig vinter.
Igår blev det en utekväll med Josefin med pizza hos svärföräldrarna först.

Idag har jag varit totalt oengagerad i saker och ting. Gick upp alldeles för sent och städade efter mig och Jeosefin helt otroligt att två tjejer kan få en lägenhet att se ut som en krigszon.
Fick sedan upphämtning och for till bomhus och hälsade på och gjorde ju inte direkt fel då det serverades min favoriträtt thaikyckling :)

Bara 2 månader ungefär till studenten. 1 månad kvar till balen och hela 3 veckor till kryssningen. Allting går jättefort och allting blir jättedyrt men som sagt man gör det bara en gång och då ska det göras med stil.
Det enda som finns kvar på planeringen just nu är skor till både bal och student och lite småplock bara. Hade sån tur att man stötte på en gammal vän som ska lägga upp håret på balen i alla fall... :)

Och nu har ju Linus gått och slagit upp ögonbrynet. Oväntat? Inte precis. Tycker lite synd om honom kanske. Hoppas det läker fint till balen iaf.

Nu är även bloggen lite tillpiffad. Inte förrän nu har jag förstått mig på en tiondel av allt.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin sida du har gjort :)

2008-04-20 @ 22:17:09
Postat av: Linus

Snyggt darling. du får visa mig sedan hur man gör:)
Love

2008-04-21 @ 10:03:41
URL: http://linusontheline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0