?

Ingen rubrik på denna dag då jag inte kom på nån som passade speciellt bra.


Dagen började med en lektion i filosofi av Nika vilket inte var så mkt till lektion då den var 10 minuter. SOVA säger jag bara men här ges ingen förvarning. Därefter följde ett kanonbra studiebesök på Gevalia med den käckaste tant jag träffat hon gjorde besöket minst sagt givande.

Jobbat idag 2 timmar känns som att det inte var nåt alls. Hände inte mycket fick lyssna på Stephen & Daniel i 2 timmar, ganske roligt.

Fika med Cajsa & hennes trevliga Andreas på mingel sedan ett välförtjänt chicken gourment på MCdonalds satt som ett smäck.
Cajsa ville ha med mig på bio men vadå 5e hjulet så travade hem i min ensamhet och ringde och beklagade mig för Linus i stället som kommer nästa vecka vilket jag verkligen ser fram emot då jag saknar honom som en tok. Han klarade ju polisprovet så hoppas han stannar kvar med mig Gävle och struntar i Norge för det är absolut inte lika bra att sova i en bäddsoffa med Peter som att sova i stora sängen med mig :)

Åkte hem till mamma då en ensam hemmakväll inte är det roligaste på en fredag druckit lite champange och pratat. Mysigt/trevligt. Och nu sitter jag här och väntar på att Linus ska hoppa in på msn och lyssna på mina klagovisor om allt vi har att göra i skolan i Maj.

Kommentarer
Postat av: linus

hi love tråkigt att ni har mycket i skolan men du får tänka på att snart behöver du aldrig sätta din fot i en skola om du inte vill.
:) miss you

2008-04-19 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0